25 آذر 1398

En | 

Loading

  • خیلی راضی راضی نسبتا راضی ناراضی
    نحوه اطلاع رسانی درباره مراحل انجام کار
    نحوه اطلاع رسانی درباره مدارک موردنیاز برای ارائه خدمات
    انجام کار بر اساس ضوابط اداری و عدم دخالت قضاوت های شخصی
    نحوه رفتار و راهنمایی و پاسخگویی مسئول مربوطه
    امکانات رفاهی و فضای ارائه خدمت
    بموقع بودن و شفاف بودن رسیدگی به شکایات، نظرات و پیشنهادات شما
    راهنمایی و پاسخگویی کارکنان و پیگیری وضعیت درخواستها
    دقت کارمند در انجام کار به گونه ای که نیاز به دوباره کاری نباشد
    تعداد دفعات مراجعه به سازمان برای دریافت خدمت
    تعهد و پایبندی دستگاه به زمان ارائه خدمت در فرم "رسید خدمت"
    میزان مراجعه به قسمت ها و بخش های مختلف برای دریافت خدمت
    نظم، ترتیب و سهولت دسترسی به افراد و امکانات برای دریافت خدمت
    دریافت یکباره مدارک و اطلاعات بصورت الکترونیکی یا حضوری در هنگام مراجعه توسط دستگاه
    ارائه چندباره اطلاعات یا اطلاعات تکراری به بخش های مختلف
    احساس نیاز به سفارش و توصیه های غیرقانونی برای دریافت خدمت
    احساس رضایت از خدمت دریافت شده